Rozhovor s Ľubom Willwéberom

29.01.2012 14:09

 

Vyspovedali sme nováčika v tíme, najmladšieho a najproduktívnejšieho hráča MIBA BB – Ľubomíra Willwébera
 
Ľubo (vpravo) v zápase MIBA Banská Bystrica - KSF DOXX Žilina (ŠH Badín)
 
S akými očakávaniami si vstupoval do Openligové kolotoča, keďže si doposiaľ nemal žiadne skúsenosti s malým futbalom (futsalom)? Aké rozdiely vidíš v porovnaní s veľkým futbalom?
Moje očakávania neboli veľké, lebo som s tým nemal žiadne skúsenosti. Teraz, keď som sa trochu oťukal, tak mám vyššie ambície ako na začiatku. Je to dosť odlišné od veľkého futbalu, tu sa musí všetko robiť v plnom nasadení. Idete na ihrisko na 2-3 minúty, ale na maximum. Všetko je omnoho rýchlejšie a ste tu oveľa viac v kontakte s loptou ako na veľkom futbale.
 
Ako vnímaš technickú úroveň hráčov v Openlige? 
Čakal som, že väčšina hráčov bude dobre technicky vybavená. V malom futbale je technika veľmi dôležitá a hlavne v takejto silnej súťaži.
 
MIBA figuruje po prvej polovici základnej časti na 4. mieste, ako hodnotíš súčasne umiestnenie v tabuľke a čo podľa teba musí mužstvo zlepšiť...
Na začiatku by som 4. miesto bral, ale teraz viem, že máme určite na viac. Kľudne môžeme hrať na špici tabuľky. Všetky mužstvá sú vyrovnané, zatiaľ sme nestratili veľa bodov, takže nič nie je stratené. Naše bránenie je dobré, v útočnej fáze musíme zlepšiť hlavne zakončenie, sme málo efektívni. 
 
 
Zatiaľ si najlepší strelec mužstva, ako sa ti presadzuje cez súperových hráčov? Na čo sa musí útočník ako ty najviac sústrediť?
V takejto súťaži nie je ľahké sa presadiť, dobre sa tu bráni a máte málo priestoru na realizáciu. Ja sa najviac sústredím na prvé prebratie lopty a samozrejme na zakončenie. 
 
Futsal patrí medzi športy, kde je tímová práca veľmi dôležitá. Ako hodnotíš váš kolektív? 
Myslím si, že náš kolektív je súdržný na ihrisku aj mimo neho. Ja som prišiel do mužstva len nedávno, ale chalanov som dobre poznal, takže som nemal problém sa začleniť do tímu.
 
Ľubo (vpravo v žltom) v súboji o loptu v zápase ŽFA Žirafa Žilina - MIBA Banská Bystrica (ŠH Hájik, Žilina)
 
Späť

Vyhľadávanie

© 2010 Všetky práva vyhradené.